det närmar sig slutet

Idag är det 27 dagar kvar till Ayia Napa, fattar ni 27 dagar :O det är ju fasen ingenting! igår tror jag att det var 15 skoldagar kvar, hallå? Det är ju typ 2 veckor och det är ju ingenting!!!!! Även matteprovet närmar sig, imorgon är det klart. Då kan inget mer göras på den delen om det nu inte skulle bli ett IG men det skulle förvåna mig, siktar ju på VG och har fått det på delproven så. Men det är det sista som gäller så vore klantigt att sätta ett G där, då skulle jag bli riktigt besviken på mig själv...

Börjar inte förrän 2 idag som vanligt. Kommer völ gå dit, han kommer säga att vi får skriva på vårt sista tal och sen kommer vi få gå hem. Så tja det är väl bra så man kan rå plugga de sista då.

KOMMENTARER:
Postat av: suzana

haha så du var inte heller med på brännbollen ;)

2009-04-28 @ 11:25:46
URL: http://suzanajelica.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0