en slapp lördag

Ikväll blir det en slapp kväll framför tv.n och datorn hade jag tänkt. Ska se ballar av stål för första gången och sen även jag vet vad du gjorde förra lördagen, verkar ju vara förjävla roligt !

Imorgon åker nog jag och mamma till gbg för att kolla på balväska och ett par skor. Pappa är ju ändå där och gör om i Johannas lägenhet så då åker vi med honom dit, tror jag... ÄR INTE jättepeppe på shopping men jaja :p dE som känner mig vet väl att jag inte älskar att shoppa egentligen. Gillar mer att få det serverat..

KOMMENTARER:
Postat av: Christin

ja det blev mkt varmare än vad dem lovade :D underbart! dystert idag bara :(

2009-04-05 @ 10:32:56
URL: http://ccchristin.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0