Lippan

Lippan igår var kul enligt min åsikt i alla fall, men jag tycker iofs oftast att det är väldigt kul =) Vi hade som himla tur i kön också, för när vi satt på bussen fick vi höra att det var 40 min kö. vi kom dit och det var 2 personer i kön framför oss. sen fick vi reda på att folk som kommit typ 10 min efter hade fått stå minst 30 min också. Rutinerat eller vad ? ;D

Mår bra idag också, blir ju aldrig bakis vilket är gött. Var uppe och tränade idag klockan 1 utan några större problem. Sen fick jag träffa ronja idag också, var fasen på tiden. Sen skulle iv grilla med lisa och filippa men vi sket i de och köpte oss bara massa skit iställt och satte oss ute och frös en stund. sen gick vi till källaren en stund istället.

Får se om bilder kommer. =D

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0