nyrakad å grann

Jaha, vart då kanske ni tänker då? Sen kanske en del inte fattar någonting vad jag pratar om men då är det bara kolla titeln på inlägget. Sådär nu kanske endel tänker jaha, vart då? och några kanske tänker är hon en man? Då kan jag berätta för er att jag har i alla fall lärt mig i skolan att sex säljer. Jaha, hon ska gå in på de spåret nu? Nej faktiskt inte, det är bara benen som är nyrakade. Det gäller att förbereda sig rejält inför Bryssel. Nu är allt fixat och klart, packingen, biljetten, handbagaget, skjuts osv osv. Fick precis ett sms från min vän Lisa "Yes :) BRYSSEL BABY" och ja, efter ett halvårs längtan så har vi snart landat. Därför efter detta kilometerlånga inlägg av bullshit vill jag önska er här hemma i Sverige en trevlig vecka, jag är tillbaka på lördag förmiddag och uppdaterar förhoppningsvis överlever mina 6 läsare! =)


KOMMENTARER:
Postat av: Zäta

ha det bäst i bryssel!

2009-04-22 @ 13:14:55
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0