plugg tisdag

Var iväg och tränade klockan 12 med john som planerat, jag spelade faktikskt bra även om jag fick storstryk :D Sen var det meningen att jag skulle plugga lite, började läsa några sidor men det är ju så trååååkigt. Ska äta nu snart för att sen såka iväg till träningen igen. Sen får jag väl ta tag i sakerna då. Pappa och jag ska kolla lite på de där högskolegrejjerna också sista dagen är ju imorgon så det måste ju göras.

Imorgon börjar skolan igen... hurray eller vad säger man? Ska väl inte klaga ska gå 2 dagar sen ska jag vara ledig på fredag för syrrans examen och sen på måndagen åker några till bryssel och några och jag åker på tisdagen ska bli spännanade :D


KOMMENTARER:
Postat av: Lovisa

Det är tusen gånger roligare att träna än att plugga!

2009-04-14 @ 17:49:22
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar: Känner för två bloggar bara, provar att blogga från olika domäner :)

2009-04-14 @ 22:18:03
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0