skolångesten

Nu kommer den smygandes, jag kallar den för skolångesten! Här sitter man nu på annandagen och inser att det är skola om 2 dagar och i och med det har prov då. Studiedag imorgon så är ledig då också, lär ju få bli en studiedag i alla fall. Internationell ekonomi på onsdag, usch. Sen ska vi ha prov i småföretagande på fredag men då ska jag inte vara där som tur är. Sen har vi snart matteprov :S uuuuuuuuuh!!! Hjälp mig.

Sen är det sista anmälan till högskolan om 2 dagar också och jag funderar på att anmäla mig till en kurs ifall jag stannar i sverige och inte får något jobb så kan mna plugga en kurs och ändå få studiebidrag, men usch finns inga kurser jag vill läsa. Är inne på något kanske som har med media och foto att göra men finns bara massa med film :S Sen engelska bojkottar jag ju, verkar ju dö trisst.

gahh några tips på ngt kul man kna läsa ?

KOMMENTARER:
Postat av: Anonym

hahahah ah erkänn ;)

2009-04-13 @ 17:12:17
Postat av: Lovisa

Svar: Äh, det är ju bara att bestämma sig för att plugga, måste man så måste man. Siktar på bra betyg så!



Tack :) Kul när folk gillar ens blogg :)

2009-04-13 @ 19:02:23
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Trees

Jag funderar också på att hitta nåt... men får man studiebidrag som man inte behöver betala tillbaka då?:) isåfall kanske man borde göra det..

i gbg or thn då lr?:)

2009-04-14 @ 12:44:12
URL: http://mangofisk.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0