Skolstart

idag har jag varit i skolan. Som vanligt efter ett lov så kan man aldrig somna dagen innan man ska börja skolan, det är väl knappast så man är spänd eller nervös för att komma till skolan längre så det ä därför?! Gick och la mig runt 11 men kändes som jag somnade typ 5 eller nåt, och självklart skulle jag upp tidigt jag som aldrig börjar tidigt förutom på just onsdagar. Så 7.15 fick jag stiga upp och det kommer jag behvöa göra imorgon med för vi har prov 8.30, blääääääää!

Men sne blir det spännande, vi ska få info om bryssel vilket kan behövas. Vet ju inte ens vilken flygplats ju :D haha! Nä nu ska jag plugga de sista och sen sova. god natt!

KOMMENTARER:
Postat av: Lovisa

Svar: Hårdbantning? Jag bantar inte. Jag äter en diet som är nyttig mat. Man äter kolhydrater, men långsamma. Jag äter protein som alla andra, sallad och grönt och frukt som alla andra, fem mål om dagen, så kalla inte det jag gör hårdbantning för GI är en diet att gå ner i vikt/hålla sig på en och samma vikt. Jag äter nyttigt och varvar med lite gottigt ibland :)

Ta inte illa upp om jag låter lite vrång, men jag tycker det är himla irriterande när folk säger att jag bantar, för det är något jag inte behöver med mina 55kg.

2009-04-16 @ 12:12:14
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0