so sick of love song

Titeln kan ni egentligen skita fullständigt i. Bara att jag hade den låten på huvudet. Nu har man proppat i sig massa go påskmat, spelat lite supermario 3 på nintendot med syskonen och även lite buzz. Sen fastnade vi framför robinson, även om jag inte följer de sådär jättemycket så är det ändå kul att kolla ibland om man ändå inte har något vettigt för sig.



kanske ska vara fyllachaffis sen till brorsan och hans kompis, vet inte riktigt hur det blir än. Imorgon kanske vi drar till lipz igen bara för sakens skull typ. Gäller å passa på när det är lov typ. Tror nog iofs inte det kommer så mycket folk eftersom alla var där i torsdags eller ska dit nästa torsdag när det är agnes?! Får se... :P jag är alltid pepp på lite dans liksom :P

KOMMENTARER:
Postat av: malinmikaela

Jag har blivit utvald till en av veckans blogg! Rösta på mig på liptip.blogg.se



Kram

2009-04-12 @ 13:47:52
URL: http://malinmikaela.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0