sommar å sol

Igår var jag på min systers examen, det var väl sådär lagom kul på dagen men sen på kvällen åkte vår familj och en annan familj och åt 3 rätters middag det var gassigt. Drack champagne både på förmiddagen och innan maten, inte varje dag. Kvällen avslutades på ett uteställe, eller ah gothia towers där längst upp i gbg då. Fick ramla in på ngt annat ställe för (23 års gräns) men vi var lite felanpassade med vrt sällskap och kläder så vi bytte. I alla fall köpte jag en rosa pantern och det var ruggigt god som jag trodde. Sen åkte vi hem och sov hos Johanna.
 
Idag har jag och mamma letat balväska och nu har jag hittat en. Trodde jag skulle få åka hem sen men icke, pappa skulle grejja i lägenheten så satt å väntade från typ 2 till 6. Sola en stund var väl gött men inte i 4 timmar. Kom hem runt 8 i alla fall och sen dess har jag bara slappat. NU ska jag kolla vidare på en film på 4.an, konstig som den verkar måste jag se klart den.


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0