det är det gamla vanliga

Just nu händer det inte så mycket i mitt liv så det finns inte så mycket å skriva.Jag har ju typ börjat skolan, så fåt gå upp klockan 6 för att hinna med tåget. Har aldrig gått upp så tidigt regelbundet i hela mitt liv !! Hela veckan har jag varit i gbg och fått en massa onödig info typ. Idag sket jag i att åka dit för tyckte det var meningslöst att åka dit å lyssna på "forskningsinriktiningar inom informatik". Imorgon hade jag tänkt åka dit i alla fall, då skulle de vara lite info om tentor, rapporter och liknanade. PÅ kvällen är det sittning, jag vet inte om jag ska än. Har match på lördag osv, känns ju lite torrt å dra dit utan å dricka typ, Ja det var väl mitt liv just nu. Träningen har börjat osv...


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0