usch, fy å blää!

Ja nu har jag varit i thn och kollat läget lite. Herregud säger jag bara.. Jag kan alltså typ få tider från 15.30 till ca 7 på kvällen. Visst det är väl bra men det innebär ungefär att jag kan ju lika gärna plugga också eftersom jag slutar typ 3. Men väljer jag att var tränare så kommer jag inte ha några som helst möjligheter att träna själv hemma i vbg... :S och de vill ju både jag å peter... så dilemma nu. är inte jättesugen på tränarjobbet faktiskt. Men ska kolla runt lite, kanske kan gå in och ta fredagar eller så, kanske onsdagar eller nåt också... jaja får prata lite med skolan imorgon och peter. usch känns taskigt å dra sig ur nu men var inte riktigt som jag trodde...

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0