Deep down under



Idag är det en sån där dag så bara allt känns kasst. Känns som jag vill gå runt å lipa eller nåt. Dagens började rätt kasst då mamma kom i i sovrummet å tjötade på mig att jag skulle gå upp å blablabla att jag skulle röra på mig å få cirkulation så det ska bli bättre i halsen. Sen gjorde de typ lika ont när jag vaknade som igår så inte bättre där. Sen har jag varit så jäkla läss på allt rinnande, yoghurt, soppa, glass å bläää vill ha riktig MAT! Så sugig dag, allmänt depp typ. Hoppas det är bättre imorgon då jag FYLLER ÅR!

Nu ska jag sticka vidare på min halsduk, kan ju alltid hoppas att den blir klar snart. Suck.


KOMMENTARER:
Postat av: jennifer

ja det är det jag menar ;s så jävla värdelöst om jag ska vara ärlig.

2009-12-12 @ 20:47:06
URL: http://elverstig.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0