Du gjorde bort dig

Så nu har jag överlevt en socialkväll i alla fall. Har haft jäkligt ont hela kvällen, vet inte om det är för jag har pratat eller om det var för jag "bara" tog alvedon eller vad det var. Har inte haft så ont annars när jag tagit tabletterna... :S

Idolfinalen är slut nu i alla fall och Erik vann ju. Rätt kass vinnarlåt som inte passade någon utav deras stilar egentligen, men ajja. Vi tyckte däremot att eriks brud gjorde bort sig lite på scenen. Det var gulligt när hon gick upp där och stod och kramades en stund men sen borde hon ha gått ner. När hon försökte på sig några danssteg där blev det nästan bara pinsamt. Men sånt är livet i stundens hetta.



Fick en 2 dagars förtidig födelsedagspresent utav Filippa också. 3 Riktigt nice armband som jag velat ha ett tag nu. :) Thank you my sister from another mother!


KOMMENTARER:
Postat av: Filippa

You're welcome, sis!

2009-12-12 @ 12:15:33
URL: http://filippalundberg.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0