ITS SNOWING

Nu snöar det ute igen. Det gillar jag. Vi har ju inte alls lika mycket snö här i Vänersborg som resten utav Sverige verkar ha så bra att det fylls på lite. För första gången på riktigt länge blir det kanske en vit jul? :) För depirimerande annars. Så mera snö tack! Jag menar, nu när man har körkort stör det ju inte en speciellt mycket om det är kallt å snöigt ute ! Det var värre när man skulle cykla överallt!



Föresten, lita aldrig på någon du inte känner på djupet vad den säger. Ta tag i sakerna själv är tydligen de man måste göra. Tragiskt nog!


KOMMENTARER:
Postat av: jennifer

haha ja verkligen, jag tycker sånt där är skitkul!



haha men gud, det hade man viljat sett :D men det är ju ändå synd om dem, haha nej det där var den bästa nyheten jag läst på länge!

2009-12-22 @ 22:26:36
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 00:42:48
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0