Jag är trött

Jag är så sjukt trött just nu. Förstår inte riktigt vart de kom ifrån. Jag som trodde man skulle bli pigg av att vara ute i den friska luften. Kanske min kropp inte än van vid såhär mycket aktivering efter ett par dagars slöande. Först upp tidigare än vanligt, sen ut å skotta snö, sen ut och åka pulka och sen träna tennis. Haha! Jobbigt liv du har Josse.

Imorgon ska jag i alla fall träna igen. 2 timmar till och med! Sen kanske jag skulle sätta mig och sortera in allt i min externa hårddisk? Musik och bilder. Är inte speciellt bra sorterat nämligen. Speciellt inte min musik, fast lyssnar ju bara på Spotify nuförtiden så vad spelar det för roll?

Nu ska jag kika efter om man kan försöka få fram en streamad version av alvin och gänget 2. Haha! Skönaste snubbar. Och käka lite skummtomtar till detta! Sen sova.

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0