cpsmärta

Vaknade inatt av att det hugger som knivar under bröstet på vänster sida vid revbenen. När jag andades in högg de ännu mer och om jag skulle ta ett djupt andetag så gick inte de. Gick ner till mamma och pappa och vi var påväg att åka till näl eller nåt, men så ringde mamma sjukhuset och de tror de är nån muskelgrejs och eftersom jag kunde andas hyffsat normalt osv så fick ajg ta en verktablett och stå ut. Somnade tillslut, vaknade imorse gör fortfarnade lika ont. Så det är en jävla smärta jag måste gå runt med nu. kul! barar bita ihop då!

KOMMENTARER:
Postat av: tres

men vafan va jobbigt josse! det kanske är stress eller nåt, kan ju vara så att man får så ibland då!? Men du måste berätta hur det var att träffa svaten igen:D

2009-02-08 @ 18:15:48

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0