TSHIRT GÅNGER 2

Blev ju allt av lite shopping i Stockholm också. Vi var ute hela fredagen, jag morsan å syrran. Första tjing var i alla fall att hitta ett par balskor, och vi hittade ETT par skor i hela stockholm inne i Sture Gallerian. Det blev ett par guldiga skor tillslut med rätt låg klack så det blir perfekt. (bild kommer)

Sen kikade vi även in på Urban Outfiters och där går man och hittar en del snyggt, inte så märkvärdigt så kollar man på prislappen och jag tycker verkligen inte kläderna där inne är värda sitt pris. MEN så går vi upp en trappa där det är rea, och inget fel med de där hittar jag en Nirvana t-shirt som jag har kollat på innan men inte tyckt var värd 450 spänn, men sedär 69 kronor istället vilket fynd. Sen kollade jag vidare hittade ett ursnyggt linne som också har kostat 450 kronor men jag pröjsade endast 69 kronor. Min syrra hittade en jacka för 300 spänn som kostat 1500 och också hon 2 linnen som kostat 450 kronor för 69. SÅ vi "tjänade" massvis ;)

Som om det inte var nog så går vi vidare till en levi's affär. Jag hittar ett par ursnygga jeans men tyvärr var 25 förstora!! testade ett par 24or fast i en annan tvätt som satt mycket bättre. MEN sen hittade min syster i en rea hög ett par ljusa jeans som såg exakt ut som de jag testade innan typ, och de satt pefekt och jag trodde det var 50 % så från 1000 spänn till 500, och sen när jag kommer till kassan så säger han 300 kronor. WHAT?! då var det 70% rea, oh yeah ;) vilket fynd igen!

Så den enda dyra jag köpte var mina skor (1200 kronor) , men det var det värt! Sen köpte jag även en tshirt från tshirtstore för 275 men det var de också värt. Detta var mitt Stockholm i ett nötskal. Förlåt för uppsatsen men har hänt mycket ju ;D


Tshirt store 275 kronor

Urban Outfiters 69 kronor (450 kronor)



KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0