"You are like a sickmonster to me"

Nej, sixmonster! Okeey det där var lite internt. Men i alla fall så sitter jag här och filosoferar lite, okej det jag inte heller men låter ju smart att säga så. På lördag kommer ju Svante hem från australien, gud va länge han varit borta alltså. Han åkte 23 oktober och ja det är bara att räkna själva hur länge han varit borta. Nu är det så att jag börjar bli lite nervös, vet inte om det är något jag ska säga, hur jag ska bete mig?! Men jag tror det är bäst att det kommer naturligt, har ju aldrig varit stelt mellan oss så varför skulle det vara de nu?


Om det blir som bestämt så ska vi ha bålrunda på torsdag, FINALLY! Det blir i så fall hos Bengan, och då ska jag dricka, var väldigt länge sen nu så det är allt på tiden, har ju mitt Vin kvar från min födelsedag. Har aldrig haft tillfälle att dricka upp det. Martin som är 20 kunde erbjuda sig att köpa till bålrundan, men bara tequilla. Uuuuh, klarar inte av att dricka de länge asså. Fattar inte vad jag tänkte med i början, så billigt är det inte heller så man måste ta de. I alla fall Bålrunda, tagga nu! Ska bli kul eftersom förra bålrundan var inte å leka med, eftersom vår klass typ är alkoholister så är det ju as kul. =D

 


KOMMENTARER:
Postat av: manuela

verkar som du haft det kul ;D

2009-02-03 @ 11:01:20
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: Lisen

Haha. ja det var internt

2009-02-18 @ 11:41:33

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0