Couldn't be much more from the heart

Var i skolan för första gången den här veckan, tänkte att jag behövde pallra mig dit eftersom vi skulle ha vår försat psykologilektion och hon läraren är helt cp om man inte går på lektionerna. Typ är man sjuk en gång så kan man inte få högre än typ g i slutbetyg så. I alla fall var inte hon där, utan är sjukskriven till sportlovet så vi har en annan sålänge som verkar 10 ggr bättre, låt hon aldrig bli frisk. annars var skoldagen lika onödig som alla andra dagar och man måste plugga hemma istället. Filippa och jag har bestämt oss för att åka med på den där endagsskidresan, 240 spänn ingenting ju. Hovfjället i år igen, vi ska stila gärnet!

KOMMENTARER:
Postat av: manuela

du har fått en utmärkelse på min blogg:)

2009-01-21 @ 17:26:08
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bra josse och filippa!

Jag ska också med till hovfjället. Göttgött

2009-01-26 @ 21:31:41

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0