Fotografering

Imorgon ska jag vara "modell"! Det är några som har projektarbete och har sytt sina egna kläder och då så har de valt ut mig och några till att vara modeller. Det ska bli spännanade, hoppas jag får del av bilderna sen så kan jag lägga ut dem där. I alla fall så tror jag att jag ska ha på mig en tight svart klänning med en fluffigmössa och blingbling . Kan bli gassigt!





ursäkta men hittade denna, var bara tvungen att lägga ut den också. Så här ska jag INTE se ut imorgon (hoppas jag) ;D

KOMMENTARER:
Postat av: Tres

ójoj haha va kul! hoppas man får se bilderna som du kanske får då;)



haha jag ska söka på det då:D

jag praktiserar på reklambyrå:P

2009-01-30 @ 17:30:33
URL: http://mangofisk.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0