klippat å klart

Nu har jag precis varit iväg och hämtat körkortet för det var klart nu. Så nu slipper jag köra runt med den där lappen som man måste hålla reda på. Jag såg väl ändå normal ut på körkotet i alla fall, väldigt fult att ta precis framifrån men sånt är livet. Namnteckningen däremot såg ut som en 3åring har skrivit, blev så nervös inför reoriprovet så kunde inte skriva namnteckningen (man tar kort och allt när man gör teorin).

och jag lovar jag ska bättra mig lite på att blogga nu tror jag, har lite bloggtorra känner jag. Och inga bilder lägger jag ut heller, detär typ de jag själv tycker är roligt att kolla på i andras bloggar så lägger jag inte ut de själv, fy skämmes!

KOMMENTARER:
Postat av: Martin

Direkt från näsan! :)

2009-01-22 @ 19:00:43
URL: http://zwine.blogg.se/
Postat av: tres

jaa, håller med dig själv. skam på dig! o snart kommer din lover hem oxå:D pirr?

2009-01-23 @ 23:12:51
URL: http://mangofisk.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0