Sickashell

Yes det är sant, jag mår ännu värre idag, därför har jag inte varit så aktiv här.´Har mest legat i soffan hela eftermiddagen/kvällen och frusit och svettats i en härlig blandning. Jag gick till skolan i alla fall, vilket jag inte borde gjort precis som jag inte borde tränat igår. Blir i alla fall ingen match i helgen för min del. För när jag kom hem la jag mig i soffan med en filt och ett täcke och ändå frös jag. Sen dunkar huvudet som fasen, ja lip på mig ! I alla fall kom mamma hem och frågade varför jag inte tagit någon verktablett och sen fick jag de och de visade sig att jag hade 39,5 graders feber hurra!! på den. Verktabletten hjälper inget känns det som, nu ska jag nog sova mig frisk!

KOMMENTARER:
Postat av: Helen

sv: a jag har precis varit sjuk också, men nu är jag frisk :) Jag mår iallfall bra... Vad ska du göra idag?

2009-01-17 @ 12:51:58
URL: http://helens.webblogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0