seedärjaaa !

Ojoj jag har lyckats ändra lite på bloggen. Helt umbelivebuul!

Det har varit mycket shit nu asså, fallens har varit på kartan tjugofyrasju om man säger så. Det har varit både roligt och jobbigt. I lördags var det partaj och det var efterlängtad kan jag säga och kul. Även fast vi inte kom in i några öltält osv. Men i en hejdundransförfest och lite glidande på stan så drog vi till olearys i alla fall. DEt var kuul :D

sen har jag sett harry p också, egentligen är jag ju inget större fan men ändå har jag sett filmerna. Men jag tycker frotfarande de är för långa men klart gokända ändå.

KOMMENTARER:
Postat av: Trees

Supersnygg header josse:D haha ja det är ju sant.. ego på hög nivå också.. men det är okej;)

2009-07-20 @ 22:00:10
URL: http://mangofisk.se

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0