stackars mig.. (A)

Var på kusten igår med mina syskon. Tog ledig en dag för att sola lite. Gäller att passa på när det är sol en dag på typ 2 veckor. Först var det mulet men sen runt 12 klarnade de upp faktiskt, så det blev stek. Lite väl mycket stek kanske. Kom hem, helröd i fejjan. Haha, och har ju flagat på benet innan och de fyldes ju i med RÖTT ;) Så idag har jag typ blåsor på näsan, och självklart kan jag inte låta bli att pilla så nu har jag en sårig och en smärtande näsa. Men är det sol så är det !!

Filppa kom hem nu typ precis nästan. Träffas imorgon, borde vänta 2 veckor tills hon bleknat lite men. Sen blir det festplaner med Majken. Sen är det fredag och fallens och jag ska ta hand om ungarna i vattenfallstält i "kids zone". Fan va trevligt.

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0