"true story"



Inget "how I met your mother" idag. Riktigt illa asså. Kanske en del tur också, eftersom jag kom hem från jobbet och sov 2 timmar. Somnade typ på jobbet 50 miljoner gånger också. Riktigt illa var det idag, förlåt ! Har kollat på en as kul klipp på youtube också "pippi och brännvinssjön" tror jag den hette. Awesome. Sen har jag sett när Mikael Jackson var med i Oprahs show. Har nog ändrat lite uppfattning om honom, även om jag inte trott på pedofilrykten å sånt innan. Fast att han inte har opererat sig så mycket som det ser ut vet jag inte om jag litar på riktigt. Då var han 34 och påstod sig ha opererats 2 ggr. Men musiken är bra så det kvittar egentligen. Älskar låten heel the world och we are the world. Bara så ni vet.

Köpte ju en underbar klänning på MQ häromdagen. Ska kanske bjuda på den också. Fast borde vänta tills solen kommer, får se ;)

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0