i'm mister lonely

Igår kväll hade vi trevligt. Slutade på sanden där vi spelade volleyboll med ronja, blattarna och några från linköping ;) En redigt nice fanns det där också. Det är ju JSM som sagt så det är windsurfare och joinade oss lite.

NU sitter jag själv på jobbet, de andra är på lunch. Jag var och klippte av mitt hår så jag hade ingen lunch. Eller jo det hade jag väl, köpte en baguette med skagenröra till. Inget ät&bar idag inte. :( I alla fall håret blev kort! Kan väl visa en bild någon dag. Sanden ikväll igen med brudarna i guess.

KOMMENTARER:
Postat av: Trees

ååh DET vill jag se ;) så ska det bli jämt blir det helt enkelt jämt om båda visar vad vi önskar?:D fattar du?

btw, pappa o camilla flyttar till vbg den 1 augusti så jag kommer stå vid din ytterdörr snart!

2009-06-25 @ 22:15:28
URL: http://mangofisk.se

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0