Sommarlov

Idag har jag och filippa tagit oss en liten tripp till Göteborg, har äntligen fått tag på en randigtröja från gina tricot. Synd att den inte fanns i vitt men den färgen jag valde funkade fint också! Idag har de andra nötterna på gymnasiet som inte tog studenten fått sommarlov. Vilken första dag med pissregn.. då vet man att det är svensk sommar. Tydligen ska det bli kanonväder till midsommar, säger dem inte de varje år? Men det blir väl bra väder nästa vecka bara för jag ska börja jobba... surprise!

Btw, jag måste sluta äta godis...Äter minst 1 kg varje kväll ju efter allt jag fått på studenten. Usch, not good :P !

KOMMENTARER:
Postat av: Trees

haha men godis är la gott;)

nej serious, vi får rycka upp oss lite, jag gör likadant. HAha hoppas vädret vill sig! Man börjar ju undra^

2009-06-11 @ 20:20:25
URL: http://mangofisk.se

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0