Helg fucking helg

Japp då var det fredag efter middag och det är helg. Alltid lika gött. Har varit iväg på Överby med Filippa och vi har köpt lite gassiga kläder som vi ska ha till mässan. Svaart hög tight kjol, med vit långärmad tröja till och ett rött "skärp" . sEN LEtar vi örhängen eller ett rött halsband , helt omöjligt. Men har ju 3 veckor på oss att hitta så det ska nog lösa sig.

Nu ska jag snart iväg till min goding å mysa lite. Ska bli mysigt ;) höhö! Imorgon blir det som sagt målning.



Btw, jag och filippa fikade på espresso house också. Invigde Chai Latte och det var riktigt gött som ryktena har sagt. Så det blir det mer gånger. Dock blev det lite för mycket med en stor och jag känner hur hela jag osar chai latte nu faktiskt. haha!

KOMMENTARER:
Postat av: L o t t i i i z z

Jotack, allt e fint med mig :) Nu är det ju snart helg för min del.. bara några timmar jobb imorron! Hoppas att allt e fint med dig? Ska du hitta på med något skoj ihelgen :) ? Kram

2009-03-13 @ 19:24:56
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Dijana

Hej! :)

vad har ni för Uf-idé?

2009-03-18 @ 17:27:46
URL: http://djj.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0