Monterfix

Idag har vi letat sponsorer och det har gått jättebra. Vi började med att hitta färg, gratis är gott. Sen fick vi en plywood skiva, gratis är gott igen. Sen är visitkorten klara och även vår dekal på loggan som jag ska hämta imorgon. Imorgon ska vi även köpa kläder, inget avancerat och sen så ska jag ääääntligen vara med Svante. Har inte hagt någon tid, bara plugg så en vecka sen sist jag längtar! PÅ lördag ska vi måla väggarna vi ska ha i montern ska bli kul, jag gillarå måla. sen ska vi kanske sy lite också. Och på söndag har jag RM match. Thats my weekend. än så länge.

KOMMENTARER:
Postat av: Dijana

svar: klart!ibland är det faktiskt okej :P haha

vad gör du då?

2009-03-12 @ 21:36:56
URL: http://djj.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0