Lots of thing going on

Det är mycket som händer nu. Spelar tennis typ 24 timmar om dygnet och gör jag inte de så jobbar jag eller sover eller sitter på dass typ. Så hinner npg inte riktigt med dagens bild och allt det dära nu.

Idag valde jag i alla fall att inte jobba. Spelade match till 10 igår kväll och sen hade jag träning 9 imorse och nu snart ska jag iväg till tennisen för att stå i cafeterian för att sedan spela min första singel i vänersmatchen. Ah ni ser... Vi lyckades eller ah Viktoria lyckades knäcka första vinsten igår i serien. Haha good job girl. Ellen spelade en riktigt bra singel och jag spelade bättre än innan i alla fall. Jag å Ellen spelade en bra dubbel men vann ju tyvärr inte.


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0