ONSDAGS TANKAR

Jag har funderat lite på varför jag skriver blogg egentligen. För att lyckas som bloggare så måste man ju ha något unikt, vara snygg/modell eller kunna blotta sina känslor totalt.

Hm.. Jag har inte någon unik blogg för jag skriver om de som de flesta skriver om,vardagen och "dagens outfit" typ. Jag är inte dunder snygg och passar i alla kläder och blir bra på alla bilder och jag är inte den personen som varken pratar känslor eller uttrycker känslor specielt mycket. Så min karriär som bloggare är nog rätt rökt.

De enda som skulle kunna funka är väl att man bor i en så liten stad så alla börjar läsa den och sen om jag har tur kanske den lyckas spridas til Trollhättan... Ja det var väl lite onsdags funderingar.

Några kommentarer på detta?



Skulle kanske utveckla min blogg och bara bjuda på allla mina extremt oseriösa och fula bilder. Finns ju ett X antal. Vet ju t.ex. att Fiilppas mapp med bilder på mig består av 90 % av liknande bilder som ovan. Vad sägs? En god idé? 


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0