I DID IT TWICE

Ja herregud det är nästan så jag blir trött på mig själv men såhär är läget nu. Jag har fått ett nytt jobb. Denna gången är det ett annat på Vattenfall. Det är på min pappas gamla avdelning så nu ska jag dit på tisdag och prata lite och kolla vad det är jag ska göra. Det är antagligen 2 månaders jobb och det blir ju perfekt eftersom jag förhoppningsvis har 1 månads jobb till på en annan avdelning på vattenfall.

Så nu har jag avbeställt min kurslitteratur. Och måste nog skicka ett mail till studentkåren också och kolla om jag måste betala avgiften från deras AVI som de skickat. Ja nu har jag allt rört till det... :P Men vad väljer man plugg eller jobb ?! JOBB!!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0