A NEW DAY IN MY LIFE

Hade vääärldens jobbigaste träning imorse. Gudars vad det sög i benen och gör fortfarande. Det var mjölksyra på varenda övning och efter 1 h med konstant mjölksyra mår benen mindre bra. Att jag dessutom hade träningvärk innan gjorde ju inte saken lättare precis. Men det är gött efteråt.

Ikväll blir det utgång. Vi har fribiljetter till Lipz så varför inte gå dit å dansa å umgås lite? Dansa är ju kul liksom!

Coachen har fortfarande inte ringt. Vet inte om ajg vill att hon ska ringa snart så det är överstökat. Har ju liksom ingen aning om när samtalet kanske rullar in. Jaja. Nu ska jag försöka ta mig ur datastolen och typ göra något annat.


KOMMENTARER:
Postat av: Filippa

hahah! jaa Glenn! :D jag fick ju vara guide till de små liven! inte lätt att hitta till centrum ;)riktigt kul att se dem.. OCH MIKAEL :O

2010-04-15 @ 17:21:38
URL: http://filippalundberg.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0