DU SKA INTE KÖRA BIL OM...

...Du är trött. Hmm. Då borde jag typ aldrig få köra bil ju?

1, Jag skulle inte kunna åka TILL jobbet, för vem är inte typ så trött så man ser dubbelt när man åker till jobbet?
2, Jag skulle inte få åka HEM från jobbet, för vem är inte så trött så man ser dubbelt efter att ha suttit vid en dataskärm hela dagen?
3, Jag skulle inte kunna åka bil efter klockan 9 på kvällen eftersom jag är konstant trött då och går å lägger mig typ 10. Nej jag är inte mobbad, jag är bara en väldigt trött människa. Har faktiskt pushed the limit till 11 nu.



Så här gääsig är i alla fall jag när jag åker bil en vårdag. Och tro det eller ej, bilden är tagen med min MOBIL!
Ja det kan man faktiskt inte tro. Ska lite senare visa er lite bilder från helgen där de visar hur bilderna brukar bli. Men den karamellen får ni suga på i nån timma eller 2.


KOMMENTARER:
Postat av: Raisa

dude vad har du för mobil:O

2010-04-08 @ 20:05:47
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: johanna

JÄVLAR, vilken klar bild! Kääaxit!

2010-04-09 @ 11:43:58

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0