ETT S.K LIV

Jag är kass på att uppdatera. Jag har nämligen skaffat mig ett så kallat "liv". Nej det har jag inte men jag har varit jäkligt upptagen de senaste dagarna känns de som. I torsdags invigde vi Robins lägenhet, den är blommig och nice. Sen igår tränade jag som en idiuuut kan man säga, sen har hela familjen kommit hem och sen var jag på bio med johanna igår också. Vi såg "Green zone". En bra film faktiskt. Inte min gengre och kanske ingen jag skulle valt att gå på bio på om jag inte haft en fribiljett som behövdes utnyttjas.

Nu ska jag på sopplunch eller nåt hon johanna som fyller ÅÅÅÅR idag. 20 Bast, åh herregud vad de ska firas ikväll. Vill inte veta om morgondagen tror jag.

KOMMENTARER:
Postat av: Raisa

oh jesus, jag önskar att jag med hade ett liv HAHAHA XD

2010-04-03 @ 13:36:37
URL: http://raisa.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0