I JUST HAVE TO

Måste börja fotografera mera. Måste ta tag i mitt liv lite till. Måste köpa ett minneskort till min kamera så jag kan börja fiiiilma våra möten och ta mer än typ 10 kort. För de är vad minnet räcker till just nu. Älskar fula bilder, galna filmer, härliga samtalsämnen. För kvällträffarna med mina kompisar är utom denna värld. Samtalsämnena kan handla från allt mellan sex och festival till väder och vind typ. Ni skulle vara så lyckligt lottade om ni fick en ynka snutt utav dessa kvällar, både nyktra kvällar och lite fullare.



Mer sånna här bilder till folket.


KOMMENTARER:
Postat av: Marcus Å

Skulle vara kul att slå dig :P

2010-04-08 @ 10:48:33
URL: http://slipsens.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0