IN I DRÖMMARNAS FRAMTID

På senare tid har jag funderat och funderat på vad jag egentligen vill göra med mitt liv. Vad är mitt drömyrke? Jag har en del har jag kommit på. Inga några seriösa sådana men ändå "drömyrken".
 
Den absolut största drömen jag har är att bli sån där sån åker till typ afrika och träffar massa djur, såsom lejon, leoparder, apor osv. You name it. Fatta drömen och få vara en som gör program på animal planet. Kunna allt om alla djur och få träffa alla dessa djur. De är min högsta önskan. Men som sagt bara en dröm. De närmaste man kan komma här är väl att få jobba på zoo såsom skansen. Inte riktigt samma grej va.



En annan tanke jag har haft är att bli kriminalare. En sån där som glider runt i vardagarskläder och löser massa mystiska mord. Ah jag kan tänka mig att vara Martin beck, wallander eller johan falk typ. Men eftersom vi bor i sverigeland så tror jag inte alls det är så häftigt som på film. Och sen måste man vara "vanlig" polis först...

Ett tredje drömyrke är att jobba på radio. Asså antingen som musikproducent eller bara en som tjötar. De verkar ha så sjukt kul på alla program på P3. Bara sitta å tjöta några timmar och sen planera sitt tjöt resten av dagen. Eller om man då skulle bli musikproducent att kunna sjukt, omänsligt mycket om musik. Men nej, mediayrket är allt för efterfrågat och för svårt att nå till toppen.

Här hade ni lite tankebanor som ni antagligen inte hade någon aning om!! Surprise! 


KOMMENTARER:
Postat av: JENNIE ERICSON

ja de var ett tag sen :D Ja domn är på fjälltur nu dom, så jag är på praktik på ett annat ställe nu :)



Hur är det med dig då? :)

2010-04-20 @ 18:26:56
URL: http://jennieericson.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0