LESS THEN A WEEK

Godmorgon solstrålar!

HUrtbullen har varit iväg och tränat nu på morgonen. Tennis såklart, inte mycket annat kan motivera mig att träna så tidigt på morgonen. Idag ska jag även testa på PowerYoga, kan bli intressant. Hoppas man inte behöver vara allt för vig bara.

Planerna inför morgondagen är även spikade, och det känns bra. Det blev en middag med lite alkohol. Äntligen, efter alla år har jag väntat på detta med middag och nu kom det.

Funderar på att ta en del outfit bilder sen. Eftersom jag ändå slängt ut alla mina toppar på golvet så varför inte testa lite inspiration. SÅ förhoppningsvis om inte de humöret försvinner så kommer de bilder sen.

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0