OCH SÅ BLEV DE LIPZ IGEN...

Fy fan vad tragiskt att jag sa i fredags att jag inte skulle dra till lipz på ett bra tag. Och vart står jag inte igår natt mellan klockan 00-02 om inte på lipz dansgolv? Blev nog den mest spontan utgången på länge. Började med att vi skulle ta en mysig fika på strandgatan, jag, johanna, robin och sofia. Runt 10 fick vi ett ryck. Vi blev så himla sugna på att bara gå ut å dansa. Vi gled förbi lipz för att kolla vilka som var vakter (eftersom jag inte är 20). Som tur var stod min lilla Alem där, haha. Så vi drog hem till Robin en stund jag å sofia var så jävla trötta och opepp egentligen men efter lite dans i lägenheten och grupptryck så slutade vi inne på lipz. Lätt flirtade jag mig förbi vakten och vi kom in. Efter mycket svett å dans så var kvällen slut. Så vid 2 tog jag min lilla peggan och åkte hem. En annorlunda men bra kväll ändå. Trots huvudvärken och tröttheten.


Först satt vi ute för att det inte fanns några platser. Det var kallt å dumt!

Snyggingar!

Jojjis å Josse


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0