WELL WELL

Nu har jag kommit hem från götet. Hängde hos syrran igår kväll och på esprit. Hahaha. Och jag är fortfarande nöjd med min bak.

Gjorde ACT test idag. Vi var 6 stycken där. Det var väl lika svårt som dem andra jäkla proven. Fast denna gången kändes första engelska delen och matten helt ok. Men bara för jag säger så gick det väl också åt helvete. Snackade med en amerikan som också gjorde proivet och hon tyckte det var sjukt svårt, vad säger inte de om proven då?

Sen träffade jag linda och victora på stan. Vi gick ltie snabbt i affärer sen åkte vi hem med 3 tåget så nu ligger jag här deckad. Drar nog till strandis med johanna å fikar snart. Om jag orkar ta mig ur sängen typ.



Och här satt jag å stekte i min ensamhet på avenyn.


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0