JAG HAR VARIT SPERMAKLÄDD

Har suttit och kollat igenom en himla massa gamla album från gamla goda tiden. Finns en del bilder som nog aldrig borde visas och en del bilder som verkligen borde visas igen. Kanske blir jag dödad efter detta, men det är det värt. Jag tittade b.la. igenom London bilderna när jag får en chock och nästan blir svimfärdig när jag inser att jag har varit klädd i HELVITT, spermaklädd vaa faaaan!!! Hur tänkte jag? Varför sa ingen till mig?


Jag hade ju i alla fall gröna strumpor.

Förlåt Filippa, men jag var bara tvungen! ;)

Detta kan också vara den fuuulaste bilden genom tiderna. Men också den mest minnesvärda. Som tur är så är den jag faktiskt tillgjord. Annars hade man ju blivit rädd för sig själv!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0