NO MORE UPDATE

Inget nytt om USA egentligen. Går fortfarande i väntans tider, och börjar bli jäkligt less på det. Men vad finns det å göra liksom? Så jag väntar lite till och sen antagligen lite till igen.

Idag har jag köpt en transparent skjorta, stl 42. Känner att tja, jag är ju rätt biff nu! Nä, men de var den enda som fanns kvar och den ska ju vara overzise och den kostade 100 spänn så hallå? Som en skit i havet typ.

Sen var jag å Jojjis på gymmet. Först tjötade vi skvaller sen intog vi "dödscykeln" som vi nu döpt om den till. handikappcyklen goes dödscykeln alltså.

Sist men inte minst åkte vi till Strandgatan. En stund. Till 9 om man ska vara exakt. Sen åkte jag å Filippa hem och varvade klart bubble bobble. De var min dag de. Sort of! 


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0