ÅRSKRÖNIKA - 2010

Sådär, nu ska jag knåpa ihop en årskrönika i bilder på året som gått. Tur jag har blogg. Kommer inte alls ihåg mitt år, men då var det bara att gå bak i arkivet. Här har ni en del minnesvärda bilder i alla fall! ENJOY!!


JANUARI:





FEBRUARI:







MARS:






APRIL:









MAJ:








JUNI:










JULI:











AUGUSTI:










SEPTEMBER:









OKTOBER:









NOVEMBER:










DECEMBER:









SÅDÄR. Detta är då året som gått. Bilderna i sig kanske inte säger så mycket, men det ligger en del minnen bakom dem ändå! Himla mycket som man glömt bort alltså. Men nu får ni en liten recheck. Den törraste månaden om jag kollar på bilder å inlägg är ju helt klart NOVEMBER. Det var mest plugg den månaden. Och den roligaste månanden måste vara någon av sommar månaderna, JUNI tror jag. Vi hade nog ändå en så jäkla kul sommar. Mycket Strandgatan å trollhättehäng! Gott nytt år på er!










KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0