FUCKALLAHJÄRTANSDAG

Ja nu ska jag vara en sån där bitter singel som hatar denna dagen. Hade jag haft pojkvän hade jag antagligen inte tyckt såhär. Fast jag tycker iofs att om man har en partner så bryr man sig nog inte så jättemycket om den här dagen, och är man singel och desperat så blir man bara ännu mera butter när man är singel på denna dagen. Vi kom fram till igår att de som gynnas är typ de som "börjat" dejta precis.. Och hur många % kan de vara då... :P

Sen blev ju inte morgon bättre att att jag spelade som en avdaknad balle i singeln. Usch, ingenting fungerade. Bara ta nya tag för ikväll är det dubbel final som gäller.

Igår fick jag mig i alla fall en snabbis med mina underbaringar Robin och Johanna. Vi ska snart börja får fackjakt. Mötet invigs om ca 3 veckor tror jag. För vi har så busy life.. :D



Min outfit igår som jag i alla fall lyckades vinna med.


KOMMENTARER:
Postat av: johanna

oh yeah, busy busy.

2010-02-15 @ 11:59:12

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0