VECKA 4, HOROSKOP FÖR SKYTTEN

Du känner dig säkert ganska nöjd med den senaste tidens händelseutveckling i familjelivet - även om vissa känslomässiga angelägenheter inte varit så lätta att hantera. Du utstrålar i alla fall auktoritet och visdom, och mycket är vunnet i och med det. Det lär finnas gott om möjligheter för dig att vidga dina vyer, så du kan vilja överväga att resa någonstans. Om du är singel så är det också längre ifrån som kärleken kan hittas just nu, bland intressanta människor som är annorlunda än dem du normalt umgås med. Har du barn så kan de genomgå en egen spännande utveckling i förbindelse med resor och utbildning, eller kanske rentav själva träffa någon som hjärtat klappar lite extra för.


HAHA, tycker alltid horosop är lika kul. Bara jag som tycker de??

KOMMENTARER:
Postat av: Filippa

fråga mig inte. det är bara jag som lyckas med något sånt! hade väl vridit på låset av vana eller ngt o sen smällt igen dörren.

2010-01-27 @ 11:06:03
URL: http://filippalundberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, vad sugen jag blev på ett horoskop. Ska läsa mitt med:)

2010-01-27 @ 12:49:23

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0