GRILLKVÄLL??

Jag har blivit inbjuden på grillning på rätt sida bron ikväll. Det ska allt bli trevligt. Beroende på vilka som kommer kanske... :P Fast jag är ju å andra sidan där så då lär det ju inte vara några problem! Kommer få träffa en dansk, som tydligen ska vara vääääldigt snygg. Sen kanske det inte är så himla roligt att grilla när det regnar, men men...Bara gilla läget. Kött är ju gött liksom!

Anyway. Idag är det städdag hos familjen larsson. Jag städar mitt rum, mamma städar resten av huset. De kallar jag bra uppdelning. Varning! Skaffa aldrig svart skrivbord. Du dammar, går en vända i rummet och det är lika dammigt igen. (Kanske också ett tecken på att det är för skitigt i resten av rummet)


KOMMENTARER:
Postat av: Raisa

ah shit jag har tvo svarta byroar i legenheten nu. FAAAAIL det ser ut som att jag har hafft mjol krig. bleeeee!



jo livet in za pari er ganska bra:p har besok fon sverige her nu ockso och efter imorn so er jag ledig en monad! gott gott! hur gor det med hela usa grejjen?

2010-07-29 @ 12:28:04
URL: http://raisa.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0