12 JUNI 2010

12 Juni. Häääräää. Var ute och klippet gräset, det var så kallt att jag höll på att dö. Svenska sommar <3 när den är som bäst, eller? När jag väl hade klippt klart fick jag gå in och skölja händerna i varmvatten, sådär som man gör på vintern när händerna är frysta till is. Samma känsla nu. Man börjar ju undra.

Idag händer en sjuk grej. Ska inte säga vad, för då kommer jag få hela kyrkan på mig. Så jag väljer istället att pika lite till de som fattar och sen hålla tyst (och skratta lite högt för mig själv).


KOMMENTARER:
Postat av: Raisa

ah shit, jag tycker den svenska sommaren ska komma nu. men nu missar jag ju den för jag flyttar. ILLA

...



äh jag va inte så pepp på studenten just för att jag mpde så dåligt. det enda jag missade var festerna på kvällen men allt annat va jag med på jö:Dr

2010-06-12 @ 17:40:27
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahaaha gillar slutet av inlägget skarpt :)

2010-06-13 @ 11:40:30

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0