SOLSTING

Har jag inte fått solsting nu så lär jag nog aldrig få de. Nej då, så farligt är det inte. Tragiskt nog känns det som jag nåt min max-gräns här i sverige, även om det känns för täääskigt. Hoppas jag inbillar mig. En sak till jag har funderat på är att är det inte konstigt att man inte blir smäll fet på sommaren? När man är ute i solen gör man ju inget annat än å käkar. Hitills idag på ca 2 timmar har jag tryckt i min, 1 st polka gris, 1 mjukglass, 1 isglass, 2 liter vatten, 2 smörgåsar osv osv. Och har inte rört mig ur fläcken... Så alla ni som satsar på "beach 2010" osv, Ge upp, ni kommer ändå inte klara er igenom hela sommaren.

P.s. en sak till som jag ska berätta senare. Dagens händelse. Men som sagt tar de i ett annat inlägg.



Varför inte slänga in den mest klassiska sommarenbilden ever när vi ändå är igång.


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0