TUTA OCH KÖRA

Igår var en konstig dag. En dag som inte riktigt slutade som den var tänkt från början. Studentfirandet började. Sen började vi åka hem till killarna som tog studenten. När vi kommer till Lund så bjuds det på champagne, vin, kalua (stavning :S), mat, tårta och ja allting. Eftersom emma körde så tog jag å amanda tillfället i akt. Ja sen när vi skulle åka till prapod hade han åkt från de stället han var för att åka hem till sig själv och lämna lite grejjer, vi tänkte vi mötte upp honom och när vi ändå var igång så hämtade amanda 2 flaskor vin så emma också kunde hänga på nu när vi hade cykel. Ja sen kommer prapod, utelåst, jättefull och jätteglad haha! I alla fall så blev det en väldigt roligt men konstig kväll. Jag drog till strandgatan en stund med johanna och robin som var nyktra och tyckte nog jag var dum i huvudet :D och sen åkte jag tillbaka till vbg för att träffa några andra, då hade de stället stängt så då följde de mig till cyklen och jag åkte hem.

Och ikväll är det Corona, så då är det bara påt igen! Bilder kommer. Orkar bara inte nu. För nu ska jag ner och steka på sanden!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0