3 TIMMARS TRÄNING

Idag tränade jag ca 3 timmar irad. Alla verkar tycka det är sjukt och att det skulle vara hur jobbigt som helst. Men för mig känns de som vardag? Är jag nån himla omänsklig människa eller vad är det? De sjuka är att jag har typ sämsta kondisen, jag är inte speciellt stark så hur fan skulle jag varit om jag inte tränade?

När jag spelar 2 timmar tennis, tänker många, "shiit att du orkar". Men jag skulle inte säga att det är jobbigare än att gå ut å gå i ca 20 min eller nåt. Är jag van vid den sortens träning eller? Skulle inte precis säga att våra tennistimmar alltid är speciellt jobbiga. Oftast består en träning av kanske en eller MAX 2 jobbiga övningar. Annars är det typ, säkerhet, matchspel osv. Så att pumpa på gymmet i 2 timmar skulle däremot döda mig.

Så idag körde jag för min ordinarie tennis timma, sen fick jag stanna kvar å köra med "herrlaget" i 40 min. Sen åkte jag iväg till gymmet och körde ett kettlebell pass på 45 min. Och jag skulle lätt kunna köra mera? Hmm.. I don't get it. Kalla mig omänsklig om ni vill, men jag är kasst tränad enligt mig och många andra. För långt inlägg, men nu går jag å lägger mig.


KOMMENTARER:
Postat av: Raisa

MEN fan vad jag är kass då XD LOL min kondis är typ hej gå till bussen och vara trött redan då >.<

2010-03-24 @ 13:48:16
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Simona

Kolla gärna in min blogg kommer starta en massa tävlingar men behöver tips, så ge mig tips på tävlingar och priser och följ gärna mig på blogglovin'!:D

2010-03-24 @ 19:14:54
URL: http://simonabjorklund.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0